1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Gerincegyenesítés

2017. június 01. - bizony

Kedden 5,5 km-t gyalogoltam: a Petőfi-hídnál volt programom este, onnan sétáltam egy nagyot a Duna partján.

Tegnap viszont csak 3 km jött össze - mentségemre legyen mondva, hogy a gyalogláson kívül is mozogtam majdnem egy órát.

gerinc.jpg

A sok évnyi ülő munka nyomot hagyott a gerincemen, a testtartásomon, ezért kerestem egy gyógytornászt, akihez 2-3 hetente fogok eljárni egy privát órára. Ezeken mindig összeállít nekem egy gyakorlatsort, amit a következő személyes találkozóig otthon hetente legalább háromszor végigcsinálok.

Kellemesen elfáradtam az első alkalommal és ma reggelre egy kis izomlázam is lett: olyan izmokat mozgattam meg tegnap, amiket egyébként nem szoktam.

Be kell szereznem az itthoni gyakorláshoz egy polifoam matracot, meg majd a következő órára egy gumiszalagot.

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr3912556973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása