1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

A levendulamezőtől az egri várig

2017. június 12. - bizony

Ma csak egy rövidebb gyaloglás (4 km) fért bele az időmbe, és igazából nem is a kilométerek gyűjtése volt az elsődleges cél. Múlt héten már jártam Pilisborosjenőn, de akkor még nem voltak elég lilák a levendulák a kevélyhegyi levendulamezőn. Ma visszamentem, mert nagyon szerettem volna néhány szép fotót készíteni. Azt hiszem, sikerült :)

levendula.jpg

Ha már ott voltam, egy kicsit tovább is sétáltam, egészen az egri várig. Itt forgatták 49 éve az Egri Csillagok című filmet. Igen, 1968-ban... Itt meg is lehet nézni a filmet.

egrivar2-pilisborosjeno.jpg

Időközben szinte észrevétlenül, túl vagyok az első 100 kilométeren. Ha így haladok tovább, nem lesz gond a maradék 900-zal se :)

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr7612588853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása