1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Hány villamosjegy egy tányér halászlé?

2017. május 21. - bizony

Az egyenletet nem lenne nehéz megoldani, ha tudnánk a halászlé árát, de a budai étterem, ahol állítólag nagyon finom halászlevet adnak, most frissítette az étlapját, és a weboldalukon még nem elérhetőek az árak.

A villamosjegyet 300 Ft-tal számolom, mert gyűjtőjegyet szoktam venni.

Na jó, de hogy kerül egy egyenletbe a villamosjegy a halászlével?

Hát az úgy volt, hogy egy kedélyes boroztgatás közben szóba került az én gyaloglásmániám, és az is, hogy ezzel tulajdonképp egy csomó villamosjegy árát megspórolom (nincs bérletem, annyit nem bkv-zom, hogy megérné).

És ha már az ember spórol, akkor a megspórolt pénzt össze lehet gyűjteni és valami hasznosra elkölteni.

ponty.jpg

Egy-egy tányér finom halászlé elfogyasztása pedig igencsak hasznos cél. (Nem igazán tudom felidézni, hogy jutottunk idáig, lehet, hogy a bor miatt :)

Borozás után a Vígszínháztól elsétáltam a Moszkva térig (nekem már csak Moszkva tér marad), ezzel megspóroltam 1 jegyet. Vagyis 300 Ft került a halászlé-alapba.

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr712528775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása