1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Az 1000 km-es kihívás

2017. május 23. - bizony

Amikor megvettem a csodakék futócipőt, még nem volt határozott célom. Volt egy belső kényszer, hogy a sok gyaloglásból váltanom kell egy kicsit gyorsabb tempóra. Kocogásra, aztán futásra is, mert a mozgásigényem megvan, de nincs annyi időm, hogy ezt pusztán gyaloglással kielégítsem.

A sok hazagyaloglás miatt egyre csak szaporodtak a vízhólyagok a lábamon - hamar világossá vált, hogy nem érdemes megspórolni a célnak megfelelő cipőt.

Szombaton aztán megvettem, azóta összebarátkoztunk, már a lakásból is kimerészkedtünk együtt...

Abban biztos voltam, hogy számolni fogom, mekkora távolságot teszek meg az új cipőben, szeretem gyűjteni az adatokat. Oké, számolom, és aztán?

A sportboltban az eladó lány szerint egy cipő 1000-1500 km-t bír ki. Hát akkor legyen az első cél 1000 km!

És mi legyen a határidő? Legyen december 20, az pont egy fél év! Aztán jobban utánaszámoltam: május 20. és december 20. között nem fél év van, hanem 7 hónap, kb. 200 nap. Nem baj, ezt a dátumot már megszerettem, szóval marad.

futo-arnyak.jpg

Tehát a kihívás:

Május 20. és december 20. között 1000 km-t megtenni az új futócipőben. Lehet gyalogolni, kocogni, futni - a sebesség nem számít.

Legkevesebb beszámítható távolság 0,5 km, számolás fél kilométeres pontossággal. Fölfelé kerekítés nincs, csak a ténylegesen megtett méterek számítanak.

Ez átlagosan napi 5 km-t jelent, ami elég sok, de úgy, hogy sétálni, gyalogolni is lehet, szerintem teljesíthető. Én mindenesetre nekilátok!

Ki tart velem?

Nem lehet sehol regisztrálni, nincs applikáció, csak magunknak tudjuk gyűjteni az adatokat, de akár itt a blogon, akár a Facebook-oldalon megoszthatjuk a tapasztalatokat. Jössz velem? :)

Az én eredményem az egyik oldaldobozban látható: most 7,5 km. Ez könnyedén behozható!

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr8512534235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása