1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Az első körök

2017. május 22. - bizony

7-kor eldobtam az egeret, mondván, a munka megvár - akkor is, ha holnapi határidős. Dolgozni lehet sötétben, futni viszont inkább világosban szeretnék, szóval nekiindultam.

Nem volt egyszerű. 

Oké, hogy cipőm van, zoknim van, felvettem egy vékony pamutnadrágot meg egy pólót, de elakadtam ott, hogy hova tegyem a telefonom, a kulcsom, meg a vizemet.

Nem is találtam jó megoldást, végül egy cipzáras zsebű polárpulóvert vettem fel, de a víz ebbe se fért bele.

Az első ötletemet ezért elvetettem, mert az egy nagy kör lett volna a környéken, az út feléig sok emelkedővel és lépcsővel, visszafelé meg egy lankás erdei úttal, de ezt nem bírtam volna ivás nélkül.

A B terv a Nagyrét lett, ahol körönként meg tudok állni inni az autónál.

Úgy emlékeztem, hogy egy kitaposott földút öleli körbe a rétet, de időközben (nem is tudom, mikor jártam ott utoljára...) kapott egy burkolatot az út. Sok elméleti tudást még nem gyűjtöttem a futással kapcsolatban, de azt több helyen olvastam, hogy ha lehet, ne fussunk kövön, aszfalton, mert nem tesz jót az ízületeknek. Ugyan többen futottak a kövön, én inkább mellette maradtam, de ott meg sok helyen fűcsomós-göröngyös az út, amit a bokám nagyon nem szeretett.

nagyret.jpg

 A rét egyik fele és a burkolat

Egy kör kb. 800 méter, ezt most az Endomondo-val is lemértem és legnagyobb örömömre a lépésszámláló a csuklómon és az alkalmazás kb. ugyanakkora távolságot mért.

Három kört tettem meg, felváltva gyalogolva és kocogva, ezeket az adatokat mutatta a végén az Endomondo:

Időtartam: 23:43 perc
Távolság: 2,59 km
Átlagsebesség: 6,56 km/h
Max. sebesség: 10,87 km/h
Kalória: 222 kcal

Van még hova fejlődni :)

Meg még egy dolgot meg kell oldani a telefon-kulcs-víz elhelyezésén túl. A szemüveg, ami most rajtam volt, nagyon csúszkál az orromon mozgás közben, gyakran meg kell igazítani. Van egy másik, ami nem volt egy jó választás, mert szerintem nem igazán áll jól nekem, de mondjuk futás közben ez annyira nem is számít :) Azt hiszem, az stabilabb lesz.

A futócipőben megtett összes távolság a mai napon 7,5 km-re emelkedett. Hurrrááááááá!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr4712533063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása