1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

A gyaloglás megvigasztal

2017. május 24. - bizony

Két dolog is felzaklatott ma délután, a második közben már tudtam, hogy nagyon sokat kell lépnem a lelki békém visszaszerzése érdekében.

A mai program ezért nem futás lett, csak simán felhúztam a kékséget és nekiindultam a környéknek.

Az első kilométer után már egészen jól éreztem magam, a harmadiknál meg már megint kerek volt a világ. Szóval kedves lányok és fiúk: gyalogoljatok, ha valami baj van! Nálam legalábbis bevált! :)

Az Endomondo szerint a mai kirándulás adatai:

Távolság: 6,6 km
Időtartam: 1 óra 14 perc
Átlagsebesség: 5,31 km/h
Legnagyobb sebesség: 14,96 km/h (ez kicsit gyanús...)
Elégetett kalória: 481 kcal
Összes emelkedés: 210 m

Ez volt az első nap, hogy a szükséges napi 5 km-nél többet tettem meg! És egyáltalán nem volt megerőltető :)

apathy-szikla.jpg

Alattam a város - a kép az Apáthy-szikláról készült, ahol megpihentem pár percre

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr3812538239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása