1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

A dohányzásmentes világnap apropóján

2017. május 31. - bizony

Néhány hét múlva lesz a 8 éves évfordulója, hogy abbahagytam a dohányzást. 18 éves koromban, a szalagavató és az érettségi között szoktam rá. Nem ment könnyen, rosszul voltam a füsttől, de AKARTAM dohányozni. Végül sikerült...

no-smoking-41752_1280.png

A következő 20 évben aztán kisebb megszakításokkal végig cigiztem. Próbáltam abbahagyni, hol magam miatt, hol valaki más miatt, de ezek az időszakok nem tartottak néhány hétnél tovább.

8 évvel ezelőtt aztán, egyik napról a másikra abbahagytam. 

- Nincs már szükségem arra, hogy dohányozzak - mondtam magamnak. És így is lett. Az akkortájt alakuló új kapcsolatom valószínűleg sokat segített, hogy ne is essek vissza.

Azóta se gyújtottam rá, és terveim szerint már nem is fogok.

Bele se merek gondolni, mennyi pénzt spóroltam meg így, vagy hogy milyen egészségi állapotban lennék, ha ez idő alatt elszívtam volna a napi egy doboz, összesen közel 3000 doboz cigarettát.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr7112554113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása