1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Beszéljünk a kilókról! (1. rész)

2017. május 27. - bizony

A tél végén közel 86 kg voltam, ami a 173 cm-es magasságommal 28,6-os testtömeg-indexet jelent. (A Házipatika oldalán számoltam ki, ami figyelembe veszi a nemet és az életkort is.)

Ez bizony már a túlsúlyos kategória! 

fogyokura.jpg

Nem is éreztem jól magam a bőrömben, ezért folyamatosan kerestem azt az étrendet, módszert, amit betarthatónak gondoltam. Végül összegyúrva néhány fogyókúrás diétát, a következő szabályokat vezettem be:

(Fontos! Nem vagyok táplálkozási szakértő! Az alábbiakban leírom a saját étrendemet, de kérem, hogy senki ne kövesse anélkül, hogy utánajár, nem okozhat-e problémát számára!)

  • 1. diétás szakasz: 2017. április 1. - június 30. (az eredményektől függetlenül 3 hónapon keresztül mindenképp ezt az étrendet tartom)
  • Reggeli: 2 dl tejeskávé, cukor nélkül (sok-sok éve ezzel kezdem a napot, ebben nincs változás)
  • Délig: csak gyümölcs (nálam általában 1 banán és 1-2 alma)
  • Dél körül ebéd: könnyű ebéd (saláta, zöldség, baromfi, hal) - nincs tiltott étel, de törekedni kell a minél egészségesebb és "fogyókúrásabb" ételek fogyasztására. Jól kell lakni!
  • Délután: gyümölcs vagy nyers zöldség, amennyi jólesik
  • 6 óra körül vacsora: nagyon könnyű vacsora, ugyanazokkal a szabályokkal, mint az ebéd
  • Folyadék: kalóriamentes legyen! Víz, tea, esetleg cukormentes üdítő
  • Minél kevesebb kenyér, krumpli, édesség.
  • Alkohol: hetente 1-2 alkalommal szoktam meginni egy sört vagy 1-2 pohár bort. Egyedül soha nem iszom, csak társaságban. Ezen nem változtattam.
  • Heti lazítás: hetente egyszer szabad eltérni a szabályoktól

Úgy gondoltam, ezek a szabályok betarthatók számomra - és nem is tévedtem.

Elkezdtem fogyni, április végére kb. 5 kilótól megszabadultam. Fel tudtam venni olyan ruhákat, amiket nagyon szerettem, de pár éve már a szekrényben szomorkodtak. Sokkal jobban éreztem magam, és egyáltalán nem okozott problémát a diétázás.

Hurrá, csak így tovább! Még két hónap és további 10 kilótól megszabadulok - gondoltam akkor. Aztán hamar kiderült, hogy ez ennél egy kicsit macerásabb....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr5912543805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása