1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Beszéljünk a kilókról! (2. rész)

2017. június 17. - bizony

Ott hagytam abba az 1. részben, hogy április elejétől igen szigorú szabályok szerint étkezem, aminek hamar meg is lett az eredménye: kezdtek eltűnni rólam a fölösleges kilók.

Reméltem, hogy ugyanolyan egyszerű lesz a folytatás is, de kb. 5 hét után megállt a súlycsökkenés - mondjuk legalább hízni nem kezdtem...

weight-loss-2036967_1920.jpg

Szerencsére, azzal párhuzamosan, hogy megszabadultam néhány kilótól, kezdett a mozgásigényem is megnövekedni. Egyre nagyobb távolságokat gyalogoltam, rövid idő elteltével pedig már a kocogáshoz, futáshoz is kedvem támadt.

Azóta pedig tart az 1000 kilométeres kihívás, és szinte minden nap mozgok, gyűlnek a kilométerek.

Rövid stagnálás után így újra fogyni kezdtem, és - elkiabálni ugyan nem akarom, de - szerintem jövő hétre meglesz a -10 kg. Nem egészen 3 hónap alatt!

Vettetek már olyan ruhát, amibe még bele kell fogyni? 

Tegnap hazafelé úton nyitva találtam a kedvenc garázsvásáromat, ahol beleszerettem egy lila vászonnadrágba. Jobban belegondolva semmi különleges nincs benne, de nagyon az enyém akart lenni...

Sajnos még nem tudom összegombolni, de úgy, hogy egy picit színhibás is, igazán nem volt nagy beruházás... Szerintem még kb. 2 kilót kell fogynom és fogom tudni hordani - csak előbb ki kell vasalni :) Most ez a motivációm, kiakasztottam a ruhásszekrényre.

lilanadrag2.jpg

Szóval az eltelt két és fél hónap tapasztalata, hogy egészséges étkezéssel, rendszeres mozgással meg lehet szabadulni jónéhány fölösleges kilótól!

És hogyan tovább?

Először is bele kell fogyni a lila nadrágba :)

Aztán beszélni fogok egy szakemberrel, hogy folytassam-e ezt az étrendet és valahol meg fog állni a súlycsökkenés, onnantól pedig azt próbáljam megtartani, vagy változtassak valamit az étkezésen, mozgáson.

Izgalmas kérdések... És az a legjobb, hogy néhány hónappal ezelőtt még álmodni se mertem ezekről a problémákról :)

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr7612601659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása