1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Ha nem jár a villamos

2017. június 07. - bizony

A házunktól a Hűvösvölgy pont 2,5 km. A gyaloglásaim során egyre több hely, épület pontos távolságát ismerem meg, kezd átalakulni a fejemben a környék térképe. Lehet, hogy egyszer még tájékozódni is megtanulok? :)

sinek.jpg

Visszafelé a villamossíneken indultam el: úgysem jár most a villamos, felújítják a síneket jó néhány megállóval odébb. De nem bírtam sokáig a botorkálást a talpfák meg a kövek között - pedig itt-ott pipacsok tették kellemesebbé a látványt -, és nem tudtam szabadulni a gondolattól se: hátha mégis szembejön valami.

És bármilyen valószínűtlenül is hangzik, nem tévedtem!

Igaz ugyan, hogy pár száz méterrel odébb, de találkoztam egy nagyon érdekes járművel - nem emlékszem, hogy láttam volna valaha ilyet. Vannak kerekei sínre és aszfaltra is.

sinjarmu.jpg

Egyébként meg kérem vissza a nyarat! Pulóver volt rajtam és széldzseki, de egyáltalán nem volt melegem.

Összesen 5,3 km-t gyalogoltam, az Endomondo szerint ez 355 kcal elégetését jelenti.

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr3812575729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása