1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Jó társaságban gyorsan gyűlnek a kilométerek

2017. június 10. - bizony

Szóba került a napokban az irodában, hogy a Tábor-hegyen van egy 10 km-es futókör, ma délelőttre pedig szerveződött egy kisebb társaság: ha nem is futva, de járjuk végig, nézzük meg, milyen is ez az út.

A Királylaki útról indultunk, először a Tábor-hegyi barlanghoz másztunk fel. A barlag elvileg le van zárva egy rácsos ajtóval, de a rács bezárva nem volt, így a barlang világos előterébe be tudtunk lépni - ezzel felzavartunk egy denevért, ami gyors cikázással eltűnt a sötétben.

A barlang után hamar elértük a futókört, és az első nagyobb kereszteződésig faltuk is szépen a kilométereket. A kereszteződésnél - ahol egy parkolót is kialakítottak - haladtunk tovább egyenesen, egy idő után azonban gyanússá vált, hogy ebből így sehogy se lesz körpálya.

Előkerültek a telefonok és versenyeztek a térképes alkalmazások, majd hamar megszületett a döntés: szégyenszemre vissza kell fordulnunk.

Megzavart minket, hogy a fákon sárga pöttyökből álló kör jelzés volt felfestve: ha egy kicsit felkészültünk volna a környékből, akkor nem gondoljuk, hogy ez a futókör jelzése. A sárga gyöngyök ugyanis a Mátraverebély-Budapest-Mariazell közti Via Margaritarum - Gyöngyök útja zarándokutat jelzik.

A 10 km-es futókörből végül egy 14 km-es gyaloglás lett, amit 4 óra alatt teljesítettünk, kellemes kirándulóidőben.

Óbudáról hazafelé autózva egy krétával írt felirat állított meg: a Zöldlomb utca 25. számú ház egyik garázsban hívogató garázsvásár nyílt. Hamar beszippantott a kínálat: mintha egyenesen nekem válogatták volna össze a ruhákat! Még néhány kilót fogynom kell, hogy a legjobban tetsző darabokat össze is tudjam gombolni magamon, de így is vettem egy szoknyát, egy kardigánt, egy ruhát, egy felsőt és egy nyakláncot.

A női ruhákon kívül cipők, gyerekruhák, könyvek, hanglemezek... csupa izgalmas dolog. A vásár gazdái pedig igazán kedvesen, mosolygósan fogadják a betérőket. Mit is mondjak? Ha azt mondom, menjetek, nézzétek meg, akkor lehet, hogy pont azokat a darabokat fogjátok elvinni, amik a következő napokban a motivációmat jelentik a fogyókúrához? Nem baj, lesz helyettük másik... Állítólag bőven van még utánpótlás a többi nyári hétvégére is!

Visszatérve a kiránduláshoz: a két hetes kihíváshoz már feltöltöttem, de a történeti hűség kedvéért legyenek meg itt is a mai túra adatai:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.