1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Fesztiválról fesztiválra: 13,5 km

2017. május 29. - bizony

koncert.jpg

A színpadon Péterfy Bori. Nem látod? :)

A hétvégén Budapesten több szabadtéri rendezvény is volt, ezek közül a Bakáts téri Református Zenei Fesztiválon hallgattam meg a Varga János Project koncertjét, majd a Belvárosi Fesztiválon Péterfy Borit.

A helyszínekre eljutás, a mászkálás a sátrak között, a helyezkedés a koncerteken végül a hazaút egy része összesen 13,5 km-nyi gyaloglás volt! Ha tippelnem kellett volna, biztos, hogy a felénél kevesebbet mondok...

Szóval amellett, hogy nagyon jól szórakoztam, több mint két napi távolságot teljesítettem, úgy, hogy szinte észre se vettem. Éljen a nyár!

A halászlé-alapba 2 jegy ára került. Időközben ugyan vettem bérletet, mert már nem éri meg a gyűjtőjegy sem, de az alapba kerülő 300 Ft-okat a korábbiaknak megfelelően számolom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr1612547343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása