1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Csak kapkodom a fejem...

2017. május 26. - bizony

Egy teljes nap se telt el a tegnapi utolsó bejegyzésem óta, de olyan sok dolog történt közben, hogy csak kapkodom a fejem :)

A legfontosabb, hogy Nárcisz, aki először csatlakozott a kihíváshoz, kérdezte, hol lehet gyűjteni az adatokat. Erre sajnos nem volt válaszom: nagyon hirtelen indult el ez az egész blog és született meg a kihívás (egy hete még nem is álmodtam róla), de rögtön kaptam is tőle egy jó tippet: hozzak létre eseményt a Facebookon. Az eseményhez lehet csatlakozni, és mindenki feltöltheti az elért eredményeit, a könnyebb megtalálhatóság érdekében a neveket hashtaggel megjelölve.

A Facebook csak max. 2 hetes eseményt enged létrehozni, ezért megszületett az 1000 km-es kihívás - az első 2 hét című esemény. Gyertek, csatlakozzatok, töltsétek fel az eredményeket!

seta.jpg

 

Folyamatosan figyelem, hány követője van a Facebook-oldalnak: most épp 498-at mutat a számláló, ami azt jelenti, hogy egy hét alatt 500-an gondoltátok úgy, hogy érdemes figyelemmel kísérni a próbálkozásaimat a futással, és talán egy kis motivációt is szerezni az életmódváltáshoz. Köszönöm, hogy vagytok! :)

 

Tegnap sem lazsáltam, megint gyaloglós napom volt. Több dolgot intéztem a városban, de szerencsére a dresszkód engedte, hogy futócipőben menjek, így már napközben összegyűjtöttem pár kilométert.

Este a Ráday utcában borozgattam kedves barátaimmal, innen indultam haza késő este. Séta a Szabadság hídon keresztül, aztán a rakparton az Erzsébet hídig, aztán egy szinttel följebb tovább a Batthyány térig, meg még egy kicsit tovább... A nap mérlege 13,5 km.

Ráadásul 2 jegyet is megspóroltam: 600 Ft kerül a halászlé-alapba.

 

Reggelre kifogyott az elem a lépésszámlálómból. Elég sokáig bírta, ha jól emlékszem, két éve áprilisban vettem, azóta hordom. Voltak olyan időszakok, amikor messze nem teljesítettem az előirányzott lépésszámot, de most már rendszeresen többet lépek. Szóval mára még be kell ütemeznem egy elemcserét is, mert nem fogom tudni mérni a távolságot.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr9712541941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása