1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Ítéletidő

2017. május 23. - bizony

Az eső még mindig esik, az utcán hömpölyög a víz: bennragadtam a lakásban. Arra készültem pedig, hogy kipróbálom a Városmajorban a futókört, de szerintem meg se találtnám a víz alatt.

Maradt a jól bevált padlószőnyeges szoba... Ha sok ilyen nap lesz még, kitaposok ott magamnak egy saját ösvényt.

cipo-padloszonyeg.jpg

Délután egy nagyon kedves gyógytornász lánnyal beszélgettem, többek között a futásról. Ő mondta, hogy figyeljek a fejtartásra: ne magam előtt nézzem az utat, hanem tekintsek 2-3 méterre előre, tartsam egyenesen a fejem - ez jót fog tenni az egyébként ülő életmódhoz szokott gerincemnek.

Így hát ma emelt fővel futottam a szobában 3 km-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr3112535525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása