1000 km-es kihívás: 200 napon keresztül napi 5 km (sétálva, gyalogolva, kocogva vagy futva) - Csatlakozz hozzánk!

Az első futócipőm

Az első futócipőm

Kölcsönkutya-sétáltatás és pisztrángvacsora

2017. június 19. - bizony

Nem volt még ilyen, mióta elkezdtem az 1000 km-es kihívást: három napig egyetlen métert se gyűjtöttem...
A vasárnapra betervezett kutyasétáltatást így már nagyon-nagyon vártam.

dsc_0015.JPG

dsc_0028.JPG

A kutyasétáltatás amúgy nagyon jó sport, de a helyzet az, hogy nem mindenki alkalmas kutyatartásra - én sem. Megtehetném, hogy néha kölcsönkérek egy-egy barátságosabb négylábút, de akkor még mindig én vagyok a felelős az állatért...

Szóval számomra a tuti megoldás, ha egy kedves barátom által megőrzésre átvett szürke pamacs mozgásigényének kielégítésében veszek részt: ő Nino, és remekül körbe lehet sétálni vele a Margit-szigetet.

Nem is tudom, mikor voltam utoljára hétvégén, napközben a szigeten. Alig akartam hinni a szememnek a rengeteg család, futó és látszólag céltalanul tébláboló ember láttán.

Belebotlottunk egy koncertbe is: a Zenélő Budapest sorozat keretében ingyenes minikoncertek hallgathatók egész nyáron, több helyszínen Budapesten. Az egyik helyszín pont a Margit-sziget, a zenélő kút.

zene.jpg

Visszafelé meg tűzoltóautókat láttunk, de sajnos nem sikerült megtudni, mit csinált a búvárszolgálat a nagy szökőkútnál.

tuzolto.jpg

És mivel a kutyázás fárasztó sport, megszavaztunk magunknak egy vacsorát: a közeli Kiskakukk étteremhez sétáltunk el, ahol mandulás pisztrángot kértem magamnak diétás vacsoraként. Igazán jó választás volt!

pisztrang.jpg

A teljes megtett távolság végül 12 km lett, ebből kb. 6 a kutyával, a többi nélküle. A lemaradásomat ezzel behoztam, de tanulság, hogy ügyesebben kell szerveznem a napjaimat, ha nem akarok szégyenben maradni magam előtt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://azelsofutocipom.blog.hu/api/trackback/id/tr7912605149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása